De moderne tryksager

|

Markedsføring
Miljø, Tryksager

|

Det kan være svært at tro at trykt markedsføringsmateriale har sin berettigelse i 2019, men har de virkelig det? Det korte svar til det er, JA! Tryksager giver stadig masser af værdi til virksomheder, dig og dine kunder. Når dine kunder får din identitet videre med på tryk, husker de nemmere dig og dit brand. Hvis du stadig er i tvivl om du skal prioriterer tryksager til din virksomhed, kommer jeg her med et par bud på hvorfor du skal.

Dit budskab skal fænge

Tryksager kan være med til at gøre dit budskab fængende – det skaber opmærksomhed. Opmærksomheden kan være på et produkt, serviceydelse eller din identitet.

Giv kunden en oplevelse

Giv kunden en oplevelse med lækkert papir, et unikt materiale. Brug materiale og effekter til at ramme sanserne hos dine kunder.

Opmærksomhed

Tryksager findes i postkassen og ikke email indbakken. Du kan skille dig positivt ud med kreative tryksager.

Troværdighed og genbrug

Online kan der skabes mange visuelle indtryk og det kan være svært at huske den ene fra den anden. Tryksager kan gemmes og samtidig huses det meget bedre det der læses på tryk. Tryksager kan være med til at øge troværdigheden af din virksomhed og så kan tryksager også bruges hvor der ikke er internet.

Men hvad så med miljøet? Tryksager kan genbruges op til 7 gange og 80% af aviser og reklamer bliver genanvendt til papir, emballage, køkkenruller osv. FN opfordre til at anvendes flere træprodukter og tryksager i Danmark bliver forarbejdet på velforvaltet europæisk skov, som der iøvrigt er 44% af i Europa. Det er med andre ord, ikke skadeligt for miljøet*, det er ikke umoderne og det kan give din virksomhed en helt anden kanal ud til dine kunder.

Har du fået mod på at føre dit brand ud i den analoge verden – som i sidste ende kan gavne din virksomhed? Så sidder jeg klar til at hjælpe dig med ideer til dine tryksager.

Menu